torsdag den 10. februar 2011

Anonyme kommentarer! For F'in sakes!

Hejsa allesammen!


Først vil jeg sige at jeg sætter stor pris på dem som følger med på min blog og som lægger kommentarer, men folk som kun har svinske kommentarer, ja pis af med jer!! Det er da både spild af min tid, men også jeres, hvis I ikke har noget konstruktivt at sige til mig!
Det er fint, at folk har haft skrevet, at jeg har været lige til den lukkede og jeg jo nærmest var skitzofren, fair nok. Det har jeg måske også nogen gange lydt som, når jeg har haft en dårlig periode. Jeg har dog til gengæld været åben overfor jer, da jeg ikke har brug for personer i mit liv, som ikke vil mig det bedste og som ikke kan og vil være ærlig overfor mig, men derfra så begynde og svine min kæreste til også, ja, så går grænsen ikke længere! Det vil jeg ikke finde mig i! Så fremover, så vil ingen af de anonyme kommentarer blive udgivet, sådan er det bare!

 Ja, undskyld mig, men skulle lige have luft!


Hi all!


Well, I'm pissed of! In the future all the anonymous comments will NOT be posted! I'm used to people sending me comments about my person and that they think I'm a skitzo, however I will not tolerate people talking shit about my guy. So in the future if you don't have anything constuctive to say to me on my blog stay away!

5 kommentarer:

  1. hold da op sikke uopdragne folk er nu om dage. hvis folk ikke kan lide det du skriver ja så fatter jeg ikke de overhovedet gider at læse på din blog og endda kommentere det.. jeg kan godt forstå du blev gal over det. klem og god veekend

    SvarSlet
  2. Hejsa Mette!

    Tusind tak for din kommentar den anden dag! Det var også derfor jeg lavede det indlæg! Altså hvis folk ikke skrive ordentligt og så tilmed vil være anonyme! Det er jo latterligt! Men dem om det! Det er jo i bund og grund min blog, det er bare træls at skulle læse sådan nogle sure opstød! :o) Så tak for støtten søde!

    SvarSlet
  3. Hej Frk.Toft

    Jeg har haft en blog i et par år, hvor jeg har haft som mission, at udbrede kendskabet til det at leve med psykiske lidelser. For mit eget vedkommende handler det om depressioner og en diagnose der lyder på personlighedsforstyrrelse/borderline.

    I tiden der er gået har jeg dog også valgt at dele ærligt ud fra mit liv som det nu er, på både godt og ondt. Især ondt har fyldt en del i efteråret og vinteren da jeg har oplevet et svigt og en sorg der har påvirket mig utroligt meget, især med den psyke jeg har.

    Når jeg fortæller dig om det, er det fordi jeg i de år og med de beretninger jeg har bragt, aldrig har oplevet negativ respons. Kun en enkelt gang og der fik vedkommende så mange høvl verbalt til støtte for mig, at det ikke er sket siden. DERFOR.. det KAN ske i blogland at der findes møgsure harper eller rådne stoddere, men det er de få, og du må ikke lade dig gå på af det. Du gør det rigtige her. Melder ud, men lad dig ikke begrænse på din blog. Det er DIN blog og du bestemmer hvad du vil skrive om. Kan andre ikke tåle mosten, så må de finde nye steder at komme;))

    Iøvrigt kan jeg tilføje at da jeg røg helt ned, modtog jeg så meget støtte fra mine læsere at jeg blev helt blæst omkuld af den omsorg, der heldigvis er så meget af her i blogland. Både rent praktisk, men også i form af mails, breve, gaver og kommentarer og det har varmet mig usigelig, så du skal bare fortsætte med at være dig. Fortælle om det du føler for. Der er nemlig mange der gerne vil læse, lære og vide mere om hvordan det takles at have en mental lidelse.

    Mange kærlige hilsener
    Henriette/ www.defemibyen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvis du vil sure opstød til livs, var det måske en ide at lukke din blog og så kun have inviterede læsere?
    Bare en ide!

    Ulla Andersen

    SvarSlet
  5. Kære Henriette!

    Tusinde tak for din respons! Da jeg læste dit brev, var det som at få en ny luft ind i kroppen igen! Du fik mig til at indse, at det nu er min blog og jeg bestemmer selv hvad jeg vil skrive om! Tak for det! For jeg var blevet knækket, det vil jeg gerne indrømme! Så mange mange tak!

    Til Ulla Andersen det var ikke kun sure opstød jeg fik, men nok om det! Jeg vil ikke lukke min blog ned til kun inviterede læser, for jeg har min ret til at udtrykke mig og hvis folk ikke kan lide det, så er det jo i bund og grund ikke mit problem, men deres eget! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet