tirsdag den 22. februar 2011

Bøger som hjælper i mine down perioder!

Hejsa allesammen!


Ja, nu er det snart en uge siden jeg har fået blogget sidst, men jeg har haft en nedtur af det lidt større her de sidste 14 dage! Heldigvis har jeg en dejlig kæreste, som har fundet ud af hvad der hjælper mig i de perioder og det er bøger!!! Helst om vampyrer, engle, forbudt kærlighed! Så snart jeg ligger mig i sengen og læser, så flyder jeg med et ind i den verden og ja, det giver mig sådan en ro, som jeg slet ikke kan beskrive! For bare et par år siden kunne jeg IKKE læse en bog, jeg havde ikke koncentrationen til det, men da først Twilight gjorde et indtog i min verden, så skal jeg love for at mit hovede langsomt kunne læse en bog igen!
Det er frustrerende at min krop bare ikke kan lystre mig! Jeg ville ønske jeg havde energien! Men den er der bare ikke! Så de sidste 14 dage har det meste af mine dage bestået af at læse disse bøger her!!



Den øverste købte jeg igår og jeg er lige blevet færdig med den her til morgen! Jeg er allerede gået igang med den næste i serien!
Ja, man vil nok sige at det er børn/ungdomsbøger! Og ja, det er det også! MEN de fanger mig mere end nogen andre nogensinde har gjort!
De 6 nederste i stakken er af serien Natten Hus! Elsker den serie og jeg glæder mig her til marts, når den næste i rækken kommer på dansk! Har overvejet og købe dem på engelsk!
De andre bøger er der også forsættelser til, så dem vil jeg også have fat i på et tidspunkt! Den bog, som nok var lidt hårdest at komme igennem var Fallen, da den godt kunne være lidt langtrukken til tider. Hvorimod forelsket i en engel, den læste jeg på en dag!
Så hvis nogle af jeres døtre har disse bøger, så lån dem da lige! :o)
Nightshade er dog i en lidt anden genre, der er vi ovre i noget ulve lignende noget, uden jeg afsløre alt for meget!
De er alle fantastiske bøger! :o)

Knus Mie

Hi all

When I have a down periode I always fall to books! Fantasy with vampires, angels, forbidden love! So the last 14 days I have had a down periode I have read these books! And I loved them all in their own kind a way!


Hugs Mie

2 kommentarer:

  1. Hej

    Du skulle prøve at læse true blood bøgerne af Charlaine Harris. De er også med vampyr og andre væsener.
    God bedring
    Helle

    SvarSlet
  2. Jeg må sige at det er utroligt at du kan samle dig om at læse bøger, når du er så langt nede i depressionen som du siger. Det er ellers noget der kendetegner depression, at man ikke kan.
    Tror du ikke det er noget andet der er galt med dig end depression? Angst for arbejdsmarkedet måske?

    Jane Christensen - Aabybro

    SvarSlet