mandag den 16. januar 2012

Opgave: Fortæl en historie om dine tanker en morgen! Med billeder!

Hejsa allesammen

Ja, den opgave blev jeg stillet nede på Daghus Viborg for et stykke tid siden faktisk d. 21 november, vi skulle så først skrive vores historie og så lave en collage ud af billeder til det! På daværende tidspunkt havde jeg en krise, lidt ligesom den som jeg ved at kæmpe mig ud af nu.
Vi skulle fortælle om vores morgen! JAMEN, hvad fedt var der ved den tænkte jeg! Fik en Nutella mad og min medicin! Bum!
Fortæl om dine tanker! Ja, ser du havde ingen der! Jeg var blank!

Jeg har svært ved at være kreativ, når jeg får "stillet" opgaverne, altså når andre siger hvad jeg skal! Min krop stejler og jeg kæmper så meget med det.

Jeg kiggede på billeder og så lavede jeg faktisk mit eget spin på den istedet for.

Tabu for mig er et rent hjem! Jeg har svært ved at holde orden og for andre roder der sikkert helt vildt, når de ser det, MEN jeg har SYSTEM i mit rod!!! Så jeg kan finde ALT, men hvis der er blevet flyttet lidt på noget f.eks. hvis min kæreste har flyttet rundt på noget af mine ting, så er det væk for mig! Selvom det måske ligger et mere oplagt sted end før! :o)

"Hvad neuroser angår, ligger jeg lige under Woody Allen"  Humor er jeg nødt til at have og jeg forsøger at bevarer min! Dog er der nogen som mange gange ser den som meget sort og nogen gange kan de slet ikke se den, men altså jeg er sjov! Sådan er det sgu bare! Hehe

De andre ting! Ja, jeg er træt meget af tiden og sover meget, så det passede jo til mig og haverne, stuen, udestuen og vinterbilledet! Jamen, det er bare mig og det som gør jeg finder ro, når jeg ser på dem eller er ude i det! Altså haven og sneen!

Knus Mie

1 kommentar:

  1. Det var da en skøn collage du har lavet. Og sjove/flotte billeder af alt muligt der lige fanger dit blik. Både vinter og forår.
    Og det med at være træt - det følger med. Og åh, hvor jeg kender det.
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet