mandag den 2. januar 2012

År 2012

Hejsa allesammen!

Ja, der har igen været stilhed på bloggen, men der har været SÅ mange ting her på det sidste at det er blevet nedprioriteret lidt!

Jeg håber at i alle er kommet godt ind i det nye år!!

Mit år 2012 bliver først og fremmest uden alle mulige nytårsforsæt, for let's face it det holder IKKE en meter, når jeg sætte mig noget for i den stil der.
Så år 2012 skal for mig være, hmm, ja jeg tror jeg vil se det som mulighedernes år!
2011 er sket og jeg fik en diagnose, nu kan jeg her i 2012 se fremad istedet for bare føle jeg står i stampe!

2012 skal også være det år hvor jeg vil vende tilbage til en af mine helt store passioner, nemlig at fotografere.

Så jeg vil starte 2012 med at vise et billede jeg tog ude i haven en tidlig morgen i sommers.



HI everyone

Well, I've decieded that 2012 is going to be the year of possibilities. 2011 was the year I've got my diagnoses, so this year I'm looking forward.

2012 is also going to be the year where I'll return to start doing one thing I love so much and that is photography!
I'll start this year with a picture I took this summer in the morning


Bye for now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar