fredag den 13. januar 2012

Scrapkøb fra Polen!

Hejsa allesammen!

Ja, som overskriften siger, så har jeg været på shopping i Polen, vel og mærket online, da jeg ikke har det for godt for tiden. Jeg har bestilt fra 3 steder af.

Den første pakke har jeg modtaget fra scrapki.pl det hele foregår på polsk, når der er ting som du skal bestille, så der var google translate god til hjælp! Det vidste sig dog at det var Tusia, som har 7 dots studio, som også har denne butik. Hun er rigtig sød og rigtig god til engelsk, da jeg havde nogle spørgsmål undervejs. Nå, men melder sig ind, så skal man jo skrive sin adresse, men den siger jo bare Polen, men det skal man bare vælge vidste det sig og ja, Tusia hjalp mig resten af vejen! :o) Men jeg modtog først denne pakke her.



Distress Inks gav jeg 33 kr for stk.
TH tape 64 kr pk
2 stk store glossy accents 74 kr, så det syntes jeg jo ikke var værst

Pakke 2 modtog jeg idag fra swiatpasji.pl og ja, det foregår også altsammen på polsk, men når man har siddet i 6 timer og gloet på en skærm for at slappe af, så kan man efterhånden finde ud af basis betydningerne.
Her kan jeg dog ikke lige give jer nogle specifikke priser endnu, da hun bare har skrevet en bon ud, hvorpå der står  Art. Scrapbooking osv. Men her er hvad jeg har modtaget.












Jeg skal nok senere når jeg har overskud til det prøve og finde priserne på de forskellige ting, hvis der er nogen som gerne vil vide det!

Knus Frk Toft

1 kommentar:

  1. Skønne indkøb, det gir jo lyst til at komme igang ved scrapbordet. v.h. morkaren.

    SvarSlet