torsdag den 29. marts 2012

Onsdagskort = Love Always

Hejsa allesammen!

Ja, lige for tiden har jeg en "pause" inde fra Daghuset af, da jeg ikke lige magter det. Jeg har jo fået tilkendt en bostøtte og ja, alle de ny ting er lidt for meget for min hjerne at kapere.
Det kreative har fra dag et af, været det, som har hjulpet mig igennem mit sygdomsforløb og ja, det har været på nulpunktet længe, men nu kan jeg mærke efter at jeg har været herhjemme i et stykke tid, at nu er det på vej tilbage igen, ligeså stille, men det er der, så ja, mit onsdags kort, som jeg vil vise jer, startede jeg faktisk med at male og gøre klar allerede tirsdag, mener jeg det var og det kom til at se sådan ud!
Det ene billede er taget i sollys, så man kan se farverne på en måde og den anden uden.
Enjoy

Knus Mie



12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hejsa Calmlund!

      Jeg har faktisk først brugt min Adirondack Metallics Acrylic Paint Dabber fra Ranger farven: Copper og det har jeg dappet på.
      Så at der kom noget effekt på og da det så var tørret, så brugte jeg min Distress Ink: Vintage Photo og der brugte jeg min lille finger dup svamp/en ting jeg sætter på min pegefinger med en lille svamp i spidsen. Og det kørte jeg så i cirkel, så der hvor der ikke var helt farvet med copper, der skinner det brune igennem. Hvis det giver nogen mening! *ss*

      Knus Mie

      Slet
  2. rigtig sødt.

    du må have en rigtig god dag, Mie :-)

    SvarSlet
  3. Et rigtig dejligt kort du har lavet....

    SvarSlet
  4. det er sku et lækkert kort du har fremtryllet mie. det ville bare være super til et kobberbryllup ;-)

    SvarSlet
  5. Jeps det ser superfint ud
    Hav en dejlig aften

    SvarSlet
  6. Det ser lækkert ud ... :)

    SvarSlet