fredag den 8. oktober 2010

Overskyet fredag!

Hej allesammen!

Ja, så er det jo blevet fredag og det er en noget overskyet en af slagsen! I mere end en forstand! Vejret udenfor er rigtig gråt og trist! Hvor blev solen af? :o)
Jeg skrev den anden dag at jeg skulle have et supplement til min medicin, som skulle gøre at jeg kunne sove bedre om natten!
Jaaaaaaaaaaaaaamen det var som at få ketogan i en stor dosis (har fået det 1 gang i mit liv pga. sygdom). Den lille pille, slog benene væk under mig. Hele dagen igår, kunne jeg næsten slet ikke vågne - ja, jeg sov næsten hele dagen væk! Da jeg fik en igen igår aftes, ja jeg gik i seng 21.30 og sov til klokken var lidt i ti her til morgen. Og den gør mig godt ør, jeg kan ikke stå ret godt på min ben, altså min balance et meget påvirket og ja, så gør den mig også aggressiv! STORT MINUS! Så jeg har ringet til mobilteamet og venter på min kontakt person der kan vende tilbage til mig! For altså den lille pille gør faktisk det hele meget værre, så de må lige finde på noget andet da! Det er da helt sikkert!
For jeg går faktisk i en døs, altså jeg kan ikke vågne op! Og det er sgu ikke fedt da!

Så kan jeg se at der er kommet en ny læser til, som hedder Dorte Sørensen! Velkommen til med dig! :o) Jeg ved ikke om vi kender hinanden i forvejen! Gør vi det? Ja, du/i må undskylde, men min hukommelse er bare ikke god lige for tiden!

Jeg håber i har det godt og at i passer på hinanden!

Knus & krammer Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar