onsdag den 20. oktober 2010

Regnfuld onsdag!

Hej allesammen!

Ja, jeg ved godt der er gået et stykke tid siden jeg har skrevet sidst, men jeg har haft brug for at bruge tid på mig selv og mine nærmeste! :o)

Min kæreste blev 30 sidste onsdag, så vi var ude og spise og i biffen bagefter! Totalt afslappende! Det var skønt!

Torsdag aften blev jeg så ringet op af min bror efter jeg var gået i seng, at min far var på vej på operationsbordet! Men jeg kunne ikke ringe til min far, da han ikke havde så meget strøm på tlf! Op i et hvis sted med det! Jeg ringede med det samme! Og fik så at vide at han nok skulle opereres pga. han havde revet sin akillessene over ved at spille VOLLYBALL!! I en alder tæt på de 60, så skal man skisme passe på sig selv, men han havde troet han kunne hoppe efter bolden som en anden ung knøs! Hehe

Fredag snakkede jeg så med ham! Han var først kommet hjem 02.30 om natten! Og han var IKKE blevet opereret alligevel, for han var faldet for ALDERSGRÆNSEN!! Sig mig lige hvem siger man er for gammel til at blive opereret! Han har da mange gode år endnu, men istedet for at hjælpe ham med at kunne komme igennem dem, måske normalt gående og uden smerter, så siger de, at han ikke har ret til at blive opereret! Det syntes jeg er så forkert!  Noget andet er så, at de bare lod ham sidde på skadestuen i MANGE timer uden nogen form for hjælp! Uden at få nogen smertestillende, uden der var nogen som spurgte ham om han kunne tænke sig, at få noget at drikke - JA hvad kan jeg næsten sige! Aalborg skadestue sutter røv og de får dumpe karakterer fra mig! (Ja, undskyld, men har selv oplevet meget dårlig behandling der - en juleaftens dag!)


Lørdag! Ja, der tog vi hjem til mine svigerforældre og fejre min kærestes fødselsdag! Det var en super dejlig dag og han fik en masse gaver som passer godt til vores nye hus især til hans fremtidige job som gartner i vores have!!!

Krammer fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar