onsdag den 3. november 2010

Onsdage!

Hej med jer!

Jeg kan efterhånden se at onsdage er de dage, hvor jeg har tid til at skrive lidt! :o) Det er ved at være længe siden, men der er jo også sket så mange ting.

1. Vi har fået os et hus, som vi er ved at gøre klar til indflytning. Super skønt er det! Yaaaaaaaaaye

2. Jeg er begyndt og få det bedre med det ekstra medicin jeg får om aftenen inden jeg skal i seng, så nu sover jeg godt om natten!

3. Hver dag hvor jeg har det godt er en gave! Det er faktisk dejligt, at jeg kan begynde og se positivt på ting igen, det er o ensbetydende med at det går den rigtige vej!

4. Jeg har fået lavet en masse julekort, til & fra kort den sidste tid, det hjælper med at koncenterer mig, så det er fedt, at kunne krydse den juleting af min liste!

Ellers så sker der ikke så meget! Jeg får surfet en del på jer andres blogge for og finde inspiration til kort & scrapbooking. 

Hvad med jer andre? Hvad går i og laver?

Knus Mie

3 kommentarer:

  1. hej Mie

    dejligt at høre nyt fra dig - og dejligt at høre at du har det bedre og har fundet noget du kan bruge din tid på
    kh og go´flytning når i når der til

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have Marianne! Ja, det er rart at være lidt ovenpå igen! Glæder mig især til at få et krea rum, hvor jeg kan gå ind, når jeg har brug for at lade af, hvis man kan kalde det det!

    Knus Mie

    SvarSlet