mandag den 22. november 2010

Sikke et gråvejr!

Hej allesammen

Ja, så har vi mandag igen! Weekenden er godt nok gået hurtigt! Vi har været ude i huset det meste af tiden og vi er kommet rigtig langt, så nu skal vi snart til at flytte! Det bliver godt nok meget mærkeligt og skulle sige, at nu bor man i hus, men det bliver dejligt!
Det kan godt være at det bare er mig, men når man når en vis alder, så syntes jeg ikke jeg hører andet end stikpiller om, hvornår skal i så have børn!
Ja, ser i for det første, så føler vi ikke helt vi er parate til børn endnu, men vi er da på vej imod det, men noget andet er, det er jo altså ikke sikkert vi kan få børn. :os
Jeg syntes nogle gange folk lige skal tænke sig lidt om, for det er jo ikke alle der er så heldige at kunne få deres egne. F.eks. er mine egne chancer ja, halvtreds procent eller mindre pga. sygdom/infektioner jeg havde da jeg var yngre. Så ja, jeg tænker bare sådan sker det, så sker det. Jeg ville ønske jeg kunne sige jeg kunne blive en god mor for at andet barn ude i verden, for det vil jeg hellere end gerne, men ja, når man først har haft en depression, så er man stemplet og kan få meget svært ved at adoptere, men igen vi tager en dag af gangen der er ikke noget der haster.

Idag skal vi til Holstebro til min svigerindes fødselsdag og jeg glæder mig rigtig meget til at skulle fejre hende. Hun er sgu en sej pige.

Nå, folkens jeg vil smutte igen!

Håber i passer på jer selv!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar