tirsdag den 23. november 2010

Så er sneen kommet til Viborg! Yaaaaaaaaaaaaaay

Hejsa allesammen

Ja, som overskriften lyder, så er sneen kommet til Viborg og det er jo bare så fantastisk! Jeg elsker sne og tiden vi går imøde! Uha jeg ser allerede frem til den første gang gløgg og æbleskiver! Mmm!

Er der nogen som ved hvilke julekalendere de viser i år? Jeg vil gerne se nogle af de gamle julekalendere igen. Jul på slottet med prinsesse Miramaja ( eller noget i den dur, hed hun ikke det?) Jeg kan huske jeg var helt forgabt i ham som spillede prinsen Jens Zacho Boye, mener jeg det var han hedder.
Ellers så kunne jeg godt tænke mig og se den hvor Ove Sprogø er nisse på loftet med en nissedame i en købmandsgård ( jeg kan simpelthen ikke huske, hvad hun hed og hvad julekalenderen hed)
Ja og så Nissebanden på Grønland. Jeg tror faktisk det er mine 3 favoriter. Jeg mindes også en hvor Poul Reichardt solgte juletræer, men jeg kan desværre ikke huske så meget mere end det.

Nå, men jeg vil ind og hvile mig lidt og så læse lidt mere i B.S's bog

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar