tirsdag den 9. november 2010

Tirsdag! Life is great!

Hejsa allesammen

Life is great! Jeg har lige fået en skriftlig opsang af en på den gode måde og jeg er sikker på det nok skal hjælpe mig med mine kommende planer om livet! Fuck hvor er livet fedt på den gode måde for, nu skal der snart til at ske noget!
Jeg kan ligefrem mærke en kampgejst på vej tilbage! Det er bare fedt og mærke!

Jeg skal igang med at leve mit liv på mine egne præmisser og ikke efter hvad jeg tror andre mennesker tror/mener om mig. Jeg har jo efterhånden fundet ud af, at folk som skal bagtale andre, ja, det gør de jo kun fordi de har det skidt med sig selv, MEN hold kæft hvor har det taget man år for mig at lære! Hehe

Fantastisk tirsdag til jer alle!





Hi everyone!

Life is great! I have just gotten a mail where I've been "yelled at/told off" in a good way! I am confident that this is going to help me in my futher life and plans! Fuck life is awesome in a good way and now good things are going to happen! I can feel that the will to fight for a better life is comming back to me and it's just great!

I need to live my life on my terms and not after what I think other people thinks of me/ or what they actually do think about me! I have finally come to the conclusion that people who need to talk about other people behind their backs, are people who feel bad about them selfs, but OHH my God it has taken me MANY years to figure that out and learn from it! Haha How stupid am I? Hahahahaha


I hope you all have a fantastic tuesday


Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar