onsdag den 10. november 2010

Mortens aften helt alene! :o)

Hej allesammen

Ja, idag ved jeg der er mange som fejre Mortens Aften med and og gjorde jeg også altid da jeg boede hjemme, men idag tog min kæreste ud i huset efter arbejde og ja, at lave and til sig selv er bare ikke det samme! :o)
Så jeg har nydt en stille aften med at se lidt serie, sætte mit hold til NFL, jep du læste rigtigt!
Jeg ELSKER at sidde og se NFL med min kæreste hver søndag! Det er bare hygge og der slapper vi virkelig af. I de første par år, ja, der kunne jeg ikke alt det med reglerne, men det er nu faktisk ikke så svært, når man først har set det et par gange!
Jeg går jo nogle gange til banko med nogle dejlige damer og jeg har længe gerne ville lære og strikke selv, især strømper, luffer og halstørklæde, så en dag i Rema i sidste uge fandt jeg noget garn alpaca uld og det er super lækkert og til 12 kr nøglen, så var det ikke så slemt, så igår fik jeg mine første instrukser i hvordan man strikker et tørklæde, da de syntes det andet var lidt for svært for mig endnu og ja, det er jo faktisk ikke så svært, når man først får styr på det, men det med at slå masker op, det er sgu en by i Rusland for mig, jeg kan sgu ikke hitte ud af det, men det kommer jo nok engang.

Nå, men det var alt for idag! Håber i allesammen har en dejlig aften

Knus Mie



Hi everyone

Not much from here today! My boyfriend is out in the new house to fix it up before we move in.
So I'm all alone and it's nice to just be myself and just relaxe! :o)

Have a nice evening

Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar