onsdag den 17. november 2010

Bondebanko og hygge

Hejsa

Friske og veludhvilet? Jeg er begyndt og nyde godt af nogle afstressnings cder inden jeg går i seng og det giver sgu pote! Wuhuuuuuuuu

Ja, som overskriften siger skal jeg med nogle skønne damer fra Stoholm til mit første bondebanko i aften! Grunden til de kalder det det er vist pga. det er som i gamle dage, hvor man kunne vinde en halv gris, en købmandskurv osv. så det glæder jeg mig skisme til!

Ellers så skal jeg ud i huset her senere idag og bare gå og hygge og male lister, hvem skulle have troet hvor lang tid sådan et projekt egentligt kunne have tage! Jeg har jo altid bare troet, at man bare skulle male dem 1 gang og så var det det, men nej, jeg er sgu blevet klogere da.

Nå, men jeg har lidt travlt så jeg vil smutte igen!


Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar