tirsdag den 16. november 2010

Livet er for kort til at bære nag!

Hejsa allesammen

Ja, for tiden har jeg det faktisk rigtig godt og jeg føler også det er det rette tidspunkt til at række ud til nogle mennesker som jeg har haft meget kært i mange år, men hvor det er gået skidt imellem os de sidste par år. Jeg vil så gerne have mulighed for at få snakket ud med dem ansigt til ansigt, så luften kan blive renset. Jeg forventer ingenting, for så kan jeg jo ikke blive skuffet - jeg kan blot håbe.
Jeg er begyndt og se mine hverdage i et nyt lys - fra et nyt perspektiv. Jeg kan mærke jeg rykker mig en del mentalt for tiden!
Helbredsmæssigt fysisk ja, der har det skisme aldrig været så slemt som det er nu! Med en kampvægt på over 83 kg, som skriger diabetes til mig, så har jeg ENDELIG fået gjort op med mine indre demoner, nu skal det sgu være, så fra på torsdag, skal jeg gå til kontrol og vejes, have hjælp med kostplan osv og jeg glæder mig, MEN det  har også taget mig MANGE år, for at få følelsen af, at det her, det kan jeg godt.
Jeg har endelig lært, at jeg var nødt til at have min psyke med før at jeg var parat til den helt store tur.
Ting tager tid og ja, jeg har snart været sygemeldt i 3 år og det har satme ikke været nogen dans på roser.
Men det er dejligt og kan mærke at nu sker der noget, at jeg rykker mig! Jeg ved dog også godt at bagsiden altid ligger på lur. Jeg har jo bare i år haft 3 store nedturer, men jeg har efterhånden lært at kende tegnene og jeg er blevet bedre til at sige fra overfor andre mht. arrangementer osv. overskudet er der bare ikke til det! :o)

Kan i nu have en dejlig tirsdag!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar