torsdag den 28. juli 2011

Convention d. 1 oktober!! Skal i med?

Hejsa allesammen!


Den 1 oktober er det jo igen blevet tid til Convention i Lillebæltshallerne! Og jeg har nu tilmeldt mig, dvs. jeg gjorde det i sidste uge, men jeg venter stadigvæk spændt på bekræftigelse på om jeg også har været heldig og få plads til Før Scrap for det er jo tit udsolgt, så jeg krydser alt hvad der kan krydses ligenu. Pengene er betalt, så nu må jeg bare vente! Nå, men det jeg lige vil sige er, at jeg har booket et familieværelse på Kathrinelyst og der er plads til 4 overnattende gæster udover mig selv, dvs til 5 personer ialt , så ja, hvis der er nogen ud i blogland, som mangler et sted at overnatte fra fredag til lørdag til Convention, så i ikke skal op og køre før fanden får sko på, så skriv endelig til mig. Selve værelset koster 650 kr, dvs 130 kr pr mand, så kan man bestille morgenmad til 75 kr og leje linned + håndklæde for 50 kr, men det er selvfølgelig op til en selv, man kan jo også tage sit eget med. De har også en lejlighed dernede, men den var allerede lejet ud til andre scrappere, så ja, først til mølle! Jeg har også lagt det ud på Facebook inde hos Kjellerup Scrapchicks under deres begivenhed "Convention", så igen det bliver først til mølle!!
Glæder mig allerede!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar