mandag den 6. september 2010

Husflidsmesse i Viborg

Hej med jer!

Så har vi mandag igen! Sikke en weekend! I fredags tog jeg på Husflidsmesse helt alene for mig selv og det var super hyggeligt! Jeg gik rundt i næsten 5 timer og hyggede mig! Der var så mange lækre ting og jeg kom også hjem med en HELT masse lækre ting.
Lørdag skulle min kæreste og jeg så op til min mor og fejre hendes fødselsdag, men jeg sendte min kæreste på hovedet i seng igen, for hold da op hvor var han da bare blevet syg. Så jeg tog op og hygge med min mor og noget af familien.
Imorgen, ja der skal ske noget spændende imorgen og hvad der kommer til at ske, kan jeg først fortælle om senere, men jeg glæder mig så meget. :o)
Ellers så er kreativiteten så småt på vej tilbage, men har nogle problemer med min skuldre lige for tiden og ja, det hindre mig i at gøre det jeg gerne vil. :os

Har i haft en god weekend allesammen! :o)

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar