onsdag den 22. september 2010

Lidt julekort fra en nybegynder/ Christmas cards from a newbieeeeeeee

Hej allesammen

Ja, jeg har i et par uger haft et par julekort til at ligge, som jeg ikke lige havde fået taget et billede, så jeg tænkte at nu kunne jeg lige få taget et par og så komme dem på bloggen.



Ja, altså det er som sagt en start og ja, jeg er okay tilfreds med dem.

Knus Mie


Hi everyone

I haven't been well for a while now, but I have finally gotten around to taking some pictures of my first Christmas cards ever. It helps me relaxe and get my mind on something else than my illness.
For a newbie I'm ok satisfied with my first cards ever. Keep in mind I need to learn still. Hopefully in time I can be just as good as everyone else!

Best regards

Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar