fredag den 10. september 2010

Turen til Fur, lige om lidt! Trip to the Island Fur in DK

Hej allesammen!

Ja, i kommer ikke til at høre så meget fra mig i weekenden, da jeg skal på fætter/kusinetur med min far's kusiner til Fur! Så ifølge dem skal turen stå på Fossiljagt og vådt indenbords, da det skulle støve rigtig meget! ;o) Hehe og så skal vi et smut på Fur Bryghus og ellers så skal weekenden bare stå i hyggens tegn med god mad, drikke & spil! :o) Så det bliver dejligt med noget afslapning!
Jeg var ved at bage kage igår til turen, meeeeeeeeen der var da lidt kiksere iblandt! Jeg synes nu også det er okay, når det er første gang jeg lavede de kager. Så i løbet af weekenden skal jeg nok lige få taget et billede af kagerne  og alle mulig andre ting!

Knus Mie

Hi everyone!

Well, this weekend I'm not home I'm off to the Island Fur here in DK, with my father's family. It's going to be a great weekend with a lot of great food, wines & beers and a lot of games and relaxing!
I wish you all a great weekend!

Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar