tirsdag den 18. januar 2011

Afslapning / Relaxing

Hejsa allesammen!

Ja, idag bliver en noget stille dag fra mig, for jeg kan godt mærke, at jeg brugte mig selv mere igår end hvad der var energi til, men igen, det var det hele værd! Det var værd at se min kæreste så glad, da han kom hjem til at maden var klar, og der var muffins til ham! Det er dejligt at kunne gøre det for ham på mine overskuds dage, når der nu ikke er så mange af dem! Alt i alt går det dog rigtig godt med mig for tiden, så det er jo bare dejligt!
Jeg fandt dog ud af igår, at vi ikke havde nogen varme eller varmt vand, så har været tidligt oppe idag, fordi der skulle komme nogen og fikse det, MEN de er ikke kommet endnu, så jeg vil tilbage ind i stuen under 2 dyner og så vil jeg prøve og se om jeg kan få et af mine nørkle projekter færdige idag!

Knus Mie

Hi all!

I just dropped in to say hi! I'm low on energy today, not great! But it was all worth it yesterday, because I managed to do some things for my guy!

Found out we don't have any heat on or any hot water, so I'm freezing, just waiting for the repairman!

Bye now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar