søndag den 16. januar 2011

NFL!!!

Hej med jer!

Ja, som overskriften siger, så står den idag på NFL! Jeg skal forhåbentlig se Bears vinde og gå videre! Det kunne være så godt!
Ja, jeg kender ikke rigtigt andre pige, som ser NFL med deres kærester eller mænd, men jeg hygger mig vældigt sammen med min kæreste!

Igår var vi ovre og besøge et venne par vi har, hvor vi spillede Partners og så fik vi noget lækkert mad at spise. Min veninde er igang med den helt store livsstilsændring, hvis man kan sige det sådan, for hun har da snart smidt de første 10 kg og hun se bare så glad ud.

Ja, idag bliver der ikke rigtig nogle billeder, jeg har ikke lige overskud til det, så det må i have tilgode! :o)


Knus Mie




Hi all!

Happy sunday and GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Bears! Yep! It's NFL night here in the house and I love it! I was a bit sad that Ravens didn't win yesterday, I would have lovede to se them in the Superbowl!
I know there's a lot of hyper about New England Patriots, but I just wish that they are going to get their ass kick tonight!
What's you take on NFL?
Do you see it?

Bye for now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar