tirsdag den 25. januar 2011

Livet er godt! Life is good!

Hejsa allesammen!

Ja, jeg har ikke lige fået blogget de sidste par dage, men syntes ikke lige jeg havde overskudet til det, så den har stået på nørklerier og afslapning med film!

Igår kunne kæresten og jeg fejre at vi har været sammen i 6 år! Det er så vildt og at han stadigvæk er her efter ALT som jeg og ja også vi har været igennem er bare utroligt fantastisk! Jeg ved, at han er manden for mig, for som han siger han har set mig  fra mine gode tider og mine dårlige tider.
Alt godt sker den 24 for os mere eller mindre, vi skrev under på at få vores hus d. 24 oktober og vi fik nøglerne omkring den samme dato i november, så det er bare dejligt! Igår kom han hjem med denne buket!






Jeg elsker ham bare af hele mit hjerte!


Yesterday my guy came home with these flowers for me! We have been together for 6 years yesterday! I love him more and more each day that goes by!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar