onsdag den 5. januar 2011

Trinny & Susannah!

Hejsa allesammen!

Ja, så er et nyt år begyndt og dette år skal være mit år! Kun positive tanker herfra! Alt om dårligdom og deslige skal helst på retur, ja slet og ret væk fra mit liv! Jeg vil have mit liv tilbage! Jeg vil ikke være deprimeret længere! Jeg vil ikke føle jeg ikke er god nok! Jeg vil ikke føle mig grim! Nu skal det være nu!

Jeg har set en del af Trinny & Susannah's programmer med at lave makeovers på Englands kvinder og de Amerikanske! Så nu tænkte jeg, nu skal der sgu også ske noget her i lille Danmark, så nu har jeg fået fjernet det meste af mit kønsløse tøj, som jeg har gået og skjult mig i i mange år, pga. der var en delle her og en delle mig der, så mit første køb er en lækker sort nederdel fra Carmakoma, som min skønne veninde Winnie har introduceret mig for! Elsker den side!
Så når jeg får den med posten, så skal jeg nok lige få taget et billede af den! Glæder mig allerede!
Jeg har også fået købt mig en gine i en tøjbutik, som har ophørsudsalg og så vil jeg have mig en symaskine, for nu vil jeg sgu igang med at lave mit eget tøj igen! Jeg gjorde det noget da jeg var yngre, sådan lidt for sjovt, men jeg syntes det er svært, at finde pæne kjoler, skjorter, trøjer osv. når man har en stor barm, så nu vil jeg sgu se om jeg ikke selv kan fixe noget! Ja, det er tit svært at finde noget lækkert tøj til en som har både til gården og gaden uden det er konet eller bare sort! Altså jeg vil gerne have noget tøj med lidt farver på! Så nu må vi se! Nu vil jeg til og afsted!

Knus Mie

1 kommentar:

  1. hej Mie

    dejligt at høre at du har positive tanker om fremtiden :)

    mht. til stoffet er det lige så nemt hvis du selv ringer til butikken :)
    Butik Amaryllis /Heidi 40635081 - du kan sige at det er det multifarvede stof (printet hedder born to be wild ) fra Hoffmann det koster 159 pr.meter
    kh♥

    SvarSlet