torsdag den 27. januar 2011

Kender i det! Do you know the feeling!

Hejsa allesammen

Kender i det man har alle intentioner om at i dag skal det være i dag skal jeg da lige have lavet lidt mere på mine kreative ting og få afsluttet det ene projekt efter det andet.
Igår var jeg nede på strikke café her i Stoholm og det er bare super hyggeligt, men imens vi sad der og snakkede lidt frem og tilbage sagde de ældre dame lige pludselig, jamen Mie du har da gang i ALT ALT for mange projekter mht. at strikke og hækle og jeg sad bare og tænkte ja ja, den er god med jer, men når alt kommer til alt så havde de jo ret, så igår da jeg kom hjem dernede fra, så gik jeg igang med at pille det ene startet projekt op efter det andet og så får jeg lavet et projekt færdig af gangen! Håber jeg da! For ja, man har jo et standpunkt til man tager et nyt, ikke! Hehe. Så istedet for at have gang i 5 forskellige tørklæder og sjaler, så har jeg nu kun gang i 2 og så en vest! Jeg skal muligvis til Grønhøj garnbutik på lørdag, hvis der er åbnet! :o)

Knus Mie




Hi all!

Do you know the feeling that today you are going to be creative and today I'm going to finish a project and then it doesn't happen!
My God I found myself doing to many things at one time, so yesterday I just found out I was making 5 different scarfs. So now it's only 2. I just "chucked" it all out, because it wasn't just like I wanted them to be. So now I'm only making 2 scrafs and a vest/west

Hugs Mie

2 kommentarer:

  1. hej Mie

    dejligt at høre at du er i gang med det kreative og får færdigt gjort lidt...
    -meeen synes da ikke 5 ting er mange... hvis bare der bliver lavet lidt på dem ind i mellem
    kh♥ og go tur til granhøj

    SvarSlet
  2. Hejsa Marianne!

    Nej, jeg syntes heller ikke det var for mange ting at have gang i, men problemet med ihvertfalde 2 af tingene var at jeg kunne se, at det ikke var noget jeg ville komme til at gå med, så jeg pillede det simpelthen op, for så at lave noget andet på et tidspunkt, som jeg kommer til at bruge!
    Jeg er f.eks. lige begyndt og lave et nyt sjal for en time siden! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet