lørdag den 8. januar 2011

Igår en fantastisk dag/ Yesterday what an awesome day!

Hej med jer!

Ja, igår lavede jeg ikke lige den daglige "opskrift", som jeg har tænkt mig der skal laves fremover, for igår skulle vi nemlig til julefrokost inde ved naboen sammen med resten af  vejen! Jeg må sige det var en fantastisk aften! Vi havde det simpelthen så sjovt med dem allesammen, så vi glæder os rigtig meget til, når sommerfesten skal holdes her på vejen! :o)

Igår formiddag var jeg efter "arbejde" inde i Viborg by og købe nyt tøj til mig selv! Det var fantastisk! Jeg kom hjem med 1 par bukser,  1 stk. skjorte, 4 kjoler, 1 Cardigan, 1 bolero, 1 fin trøje/top og for første gang i meget lang tid nød jeg faktisk at "shoppe" Det var ikke sådan noget forhastet noget, hvor jeg bare tror jeg skal have den størrelse eller hvor jeg købte "gemmetøj" til mig selv!
Ja, jeg har former og vi er ikke allesammen skabt ens og det er også okay! Jeg syntes simpelthen det er så fed en følelse! Endelig at være tilfreds med den jeg er! Dejligt


Den anden dag var jeg forbi søde Fru Maansen og der så jeg hun havde skrevet i et af hendes indlæg og vi turde vise vores krearum frem og ja, det tør jeg godt til dels, da jeg ikke er kommet helt på plads endnu, så det roder, men det er også okay, for det skal nok blive godt når det hele er kommet på plads!


Så here goes















Hi all

Yesterday was an awesome day! I went shopping for the first time in a long time and this time I really enjoyed it. I usually buy clothes that coveres me up and hides my body, because I always have seen myself as fat! But no more! After Trinny and Susannahs shows I've gotten a new way of seeing myself and I love it! So thank you Trinny and Susannah! You've saved me fashion wise, but also mentally on how I see myself!

Yesterday evening we went to a "Christmas" party at our neighbours house with all the other people that live on our road! I was nice to finally meet them all! We have been living here for a month now almost and it's fantastic!

Love Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar