fredag den 28. januar 2011

Austalien/New Zealand

Hej med jer

Ja, idag når jeg ikke og være så kreativ, da jeg får en veninde på besøg i aften! Mændene tager ned og ser Stoholm spille håndbold og ja, så hygger vi da lige med en film inden Danmark skal spille i aften! Så derfor har jeg besluttet mig og dele et par billeder fra vores tur til Australien & New Zealand tilbage i 2008!
Jeg kan kun varmt anbefale og tage turen derned engang! Gør dog jer selv den tjeneste at leje en bil i New Zealand det er den eneste måde at se det på! Vi hørte fra mange som havde lejet mobilhomes at de havde problemer med at finde parkerings pladser, overnatningsmuligheder og ja, der var faktisk steder de ikke kunne køre igennem små tunneller, så de havde spildt meget tid på at køre en vej, hvor de så skulle have kørt en anden! Så ja! BIL! Det er det eneste som jeg kan sige!
Kan i nu have en dejlig fredag!

Knus Mie
Kænguruen Mary og jeg det ene sted vi skulle overnatter / The kangaroo Mary & me
Flot papegøje i Hervey Bay/ Beautiful parrot in Hervey Bay
Os og slangen i Australia Zoo/Us and the snake in Australia Zoo

Alt er bare fjong! I havkajak i Abel Tasman National Park/ In a sea kayak in Abel Tasman


Kenneth imens vi holder en pause/ Kenneth during a break

Solnedgang i Coromandel/Sunset in Coromandel

 Hi all

Not much from me today! A friend of mine a comming over to see a movie and later on see Denmark in the world Championship in Handball. I really hope they go all the way!  So I have decieded to share a few of our pictures from our trip til Australia & New Zealand back in 2008! Believe it or not I haven't seen all the pictures yet! :o) I just have to say if you ever get the chance to travel to New Zealnd the only right way to see this magnificiant land is to rent a car and just go! There are plenty of places to stay and it's a much easier way to travel down there instead of a mobilhome! We heard from a lot of people that it was hard to find parking places and places to stay overnight! Well, I'm off! Hope you have a great friday!

Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar