tirsdag den 7. juni 2011

Blogtræf i Viborg på cafe Den anden side af gaden!

Hej igen!

Ja, jeg var som overskriften siger en af de tøser, som var til blogtræf inde i Viborg! Hold nu op et fantastisk sted og nogle fantastiske kvinder! Det var super hyggeligt! Inden jeg skulle afsted var jeg meget nervøs, for tankerne kørte jo bare på, hvad vil de nu tænke om mig og mon der mulighed for at nogle af dem vil ses igen engang. Når man er tilflytter, så kan man godt tit føle sig som palle alene i verden, men lige den dag følte jeg at jeg hørte til! Tusinde tak skal i have søde piger!

Hvis der er nogle af billeder som i gerne vil have fjernet, så siger i bare til!


                                                                       





Den lækre krabbesalat som man kan købe på cafeen "Den anden side af gaden" Den var bare så mega lækker! Det er ihvertfalde IKKE sidste gang jeg skal derind og have lidt og spise! Mmm

Jeg har forsøgt og linke til de andre skønne piger, men min blog er ikke optimal endnu, så det vil ikke lykkedes for mig.

Rakel/ Bare Wunderbar


Connie/ Kom så i gang

Anne/ Onkel Anne

LisBeth/ LisBethLys

Karen/ Karen Klarbæks verden

Mette/ Mette B
Natanja/ Frk. Simonys

Mejse/ Blåmejsen

Marianne/ By MARIANNE

Margith/ Huset ved skoven

og mig selv
 
Endnu engang tusinde tak for en super skøn dag! Håber vi får mange flere af dem!
 
Knus Mie

6 kommentarer:

  1. Det var rigtig hyggeligt at møde dig.
    Tak for sidst og tak for kommentar på bloggen.

    SvarSlet
  2. Hej Mie!
    Tak for sidst det var hyggeligt. Jeg er vild med dine farver på dit patchwork.

    SvarSlet
  3. Hej Mie! Tusind tak for en rigtig hyggelig eftermiddag! Jeg håber, det er OK, at jeg låner et billede af dig og bruger det til mit indlæg om træffet?! Jeg glemte at fotografere!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  4. Jeg har set en masse skønne billeder fra jeres hyggelige dag, rundt i blogland. På et af billerne er der et super flot grannystripestæppehækletøj, ifølge Rakel/Bare Wunderbar er det dig der er igang med det. Jeg håber du vil prale lidt med det og vise det frem på din blog, jeg synes det havde de mest fantastiske farver.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  5. Hejsa Morslille

    Tusinde tak for din skønne kommentar! Den vil jeg da lige tage til mig. Jeg er ikke nået så langt endnu, men det kunne da være jeg skulle tage et par billeder af det!

    Knus Mie

    SvarSlet