søndag den 26. juni 2011

Trafikuheld UPS!!!

Hejsa allesammen

Ja, igår lørdag skulle bare være den helt store have dag, hvor svigerfamilien kom og så min mor også kom for at hjælpe os, for let's face it! Det er sgu noget af en tilgroet have vi har fået med os, da vi købte huset! Dagen starter fint med morgenmad og hygge, så ved 10 tiden spørger min kæreste om jeg ikke lige kunne køre ned og aflevere flasker inden jeg hentede min mor og jo, selvfølgelig kunne jeg da det! Det var jo nede i samme gade som hun bor i. Jeg når et par hundrede meter fra huset og så siger det SKRALDE BANG!!! LOOOOOOOOOOOOOOOORT!! Så kører jeg direkte ind i siden på et ældre ægtepar! For fanden da også tænker!
Jeg kommer ned for enden af en vej og skal dreje til højre.Lige ud for mig holder der en postbil, DET MEST DUMME sted han overhovedet kunne holde, for satan altså, jeg kigger til venstre og tænker jamen, jeg kan jo sagtens dreje, da det jo ikke var min side han holde i og i det jeg drejer ud, så kommer der krafteddermandme (undskylde mit sprog) en bil bagfra postbilen og vil køre uden om som jeg ikke har set, så jeg køre direkte ind i siden på ham! I stedet for at han så lige stopper, så jeg kan få bakket bilen lidt tilbage, så køre han videre, så skaderne bliver større på vores biler, jamen, hvad sker der lige for det! Øv altså! Ja, vores egen bil tog ikke så meget skade, det var bare kofangeren, men jeg smadrede lige to døre i deres bil, det kunne have været 1, hvis han bare havde klodset bremserne. Nå, men ja shit happens! Og var helt rundt på gulvet for jeg har ALDRIG prøvet sådan noget før og jeg har aldrig fået en bøde, så jeg blev så ulykkelig! Jeg fik hurtigt snakket med dem og så løb jeg hjem efter kæresten og mine svigerforældre var der også, så de tog med tilbage! Jeg var helt chokeret, så der blev lige fældet en del tårer fra min side, men de ældre tog det stille og roligt og var rigtig søde. Jeg tror måske lidt, at manden var glad nok for at jeg sørgede for et par nye døre til hans bil, for den kæmpe bule som han havde fået rettet ud var ikke lige så køn at se på! :o) Ej, spøg til side, men det var lidt af en træls start på dagen!
Derefter endte det med at blive en okay dejlig dag. Familien hjalp os rigtig meget med haven igår, så det var rart!
Nå, men jeg vil til at kigge på aftensmad!

I må have en fortsat god søndag!

Knus Mie

1 kommentar:

  1. Er det mulig å være såååå uheldig da? :o(

    Godt å se at stoffene var kommet frem da.
    Håper du ble fornøyd :o)
    Mange prosjekter ja.... Det blir litt for mye av det gode noen ganger :o)

    SvarSlet