torsdag den 2. juni 2011

Mormor dressing og andet gejl!

Hejsa allesammen!

Kender i det at der bare er noget som man længes efter og få igen og idag er det salat med mormor dressing! Mmmmmm mine tænder løber i vand, da det er flere år siden jeg har fået det sidst og ligenu imens jeg skriver får jeg også sådan en craving efter grillet Parma skinke! Hmm gad vide hvordan det ville smage sammen! Det må prøves idag!

Ellers så dagen stået i havenstegn og så mig på langs et par timer pga utilpashed/svimmel. Er startet på metformin, så ved ikke om det er pga det at kroppen opfører sig lidt mærkeligt!

Kan i have en fantastisk aften! Vil spamme jer med billeder senere!

Knus Mie

2 kommentarer:

  1. Ser frem til billedspamming! :D

    Det lyder da som en overordnet dejlig dag (serbort fra svinnelheden!). Jeg har nøjes med at sidde og nyde have i dag :-)

    SvarSlet
  2. Hei igjen og tusen takk for flott pakke som kom i posten til meg i dag!

    Den pungen og armbåndene var jo superfine!
    Masse flotte stoffer også :o)
    Jeg skal se om jeg ikke finner noe som kan passe tilbake. Håper du også blir fornøyd :o)

    Jeg lever med utmattelsessyndrom, så jeg vet nok ganske mye om hvordan du har det...

    SvarSlet