tirsdag den 21. juni 2011

Hyldeblomstejagt!

Hej med jer

Ja, det er ikke så længe siden at jeg er kommet hjem fra at have været ude og plukke hyldeblomster! Jeg blev kontaktet af min hyldeblomst pusher på sms den anden dag, at nu var det nu!! Hihi ej, det er en fantastisk skøn dame ved navn Doris som bor på landet med sin mand, som skrev til mig og sagde at nu var det sprunget ud, så jeg kunne bare komme forbi! Tænk sig, at komme helt ud på landet væk fra bil osen og få hyldeblomster, som bare at stået og nyt den friske luft, det var skisme skønt!
Min mor og jeg blev mødt af de mest fantastiske hunde 3 stk labradorer jamen, det var lige før jeg havde taget dem med hjem! Jeg elsker dyr generelt, men hunde det er bare fantastiske! De giver bare en deres kærlighed fuldt ud!



Stilhed lige så langt øjet det rækker og dog grisene bagved i stalden var vist lidt utilfredse. :o)

Ikke nok med hyldeblomster så fandt jeg skisme også ud af at de har moreller og sylte kirsebær! 5-6 store træer i alt og her står i så i alt deres pragt! Uhm glæder mig til at bærerne er klar til at blive spist! Yummy

Her er så hyldeblomsterne og de ligger ligenu og trækker med lime og citron, så vi kan få noget lækker hyldeblomstesaft! Har aldrig lavet det før, men 1 gang skal jo være den første, ikke!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar