torsdag den 9. juni 2011

Havevandring = billedspam/ A walk in the garden

Hejsa allesammen!

Har ikke været helt på toppen idag efter en ordentlig overhaling af massage hos massøren igår, så jeg har ikke været så meget bevendt idag, men så gik jeg på vandring i haven med mit kamera og dette er hvad der kom ud af det! :o) Ja, hvad kan jeg sige jeg ELSKER blomster!

 Vores gule rose vi har købt i år!


 Vores spanske marguritter




Min lilla rose - har aldrig set sådan en før, så den måtte også med hjem til haven!














Ja, det var så hvad det kunne blive til fra mig af idag! Det er totalt terapi for mig og gå derude og så kigge på blomsterne! Håber i nyder billederne ligeså meget som jeg selv gør

Knus Mie


Today I was out in the garden just walking around! It's like terapy for me! So I took some pictures that I want to share with you! Enjoy!

Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar