fredag den 24. juni 2011

Pakke fra Namaste (jeo 74)

Hejsa allesammen!

Ja, igår modtog jeg en rigtig fin pakke fra den skønne Namaste (jeo74)  (kender hendes rigtig navn, men da jeg ikke ved om hun selv bruger det ude i blogland så meget, så går hun under dette navn! Håber det er okay Namaste! :o)
Jeg havde for et stykke tid siden sendt lidt forskellige stof stykker op til hende, da hun havde lavet et indlæg om at hun gerne ville modtage lapper til et patchwork tæppe fra os andre ude i blogland, så jeg tænkte sikke der en fantastisk måde at gøre det på, så jeg lavede en aftale med hende, om det var okay med hende, at hun så sendte noget retur til mig, til det tæppe som jeg har i tankerne og ville lave og vupti igår, så var der sørme en pakke fra hende i postkassen og den indeholdte disse stoffer:



Dem skal jeg skam nok få brugt, når jeg kommer igang med tæppet! Ligenu er jeg ved at samle stofrester, gerne retro og i pangfarver, men ja, diverse gerbrugsforretninger er jo blevet tømt, så det tager lidt tid, men tid har jeg nok af, så ja, det kommer til at tage den tid det nu vil tage. Jeg har også andre projekter igang, som jeg lige skal have gjort nogen af  færdige først.

Kender i det - man får en idé og vupti, så ligger der 10 projekter rundt omkring som bare ikke bliver færdige, for så skal man også lige prøve det! :o)

Endnu engang tusinde tak til Namaste (jeo74) og super fedt du lige har meldt dig som ny tilhænger! :o)

Knus Mie

2 kommentarer:

  1. Læste lige dit indlæg fra 19. Juni - det rørte mig meget. Har selv været der, med noget jeg ikke vidste hvad var, i ungdommen, nemlig depression. Og senere igen... Du er modig, at du fortæller om det - du skal nok klare dig,, :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa. Du spurgte til et maleri og om hvor lang tid det tager. Det er meget forskelligt, afhænger af årstid, humør og om hvad der ellers sker i dagligdagen. Men er der en deadline, er det ofte noget, som hjælper på det... :-)

    SvarSlet