tirsdag den 7. juni 2011

Kristiflyv billedespam!

Hejsa allesammen!

Ja, jeg har haft problemer med bloggen her på det sidste! Jeg har ikke kunne lægge billeder ud og jeg har heller ikke kunne udgive mine indlæg, så nu må vi se efter om det lykkedes!



En blomst vi fik i indflyttergave i december har lige besluttet at den vil blomstre allerede igen! Den er bare så skøn!


Et billede fra vores skønne have, dog fra den del som IKKE er blevet helt ordnet endnu dvs, fjernet ukrudt og andet skrammel! :o)




Vores skønne bonderoser!


Et billede fra noget af vores køkkenhave! Ja ja, naboerne mente vi aldrig ville få noget til at vokse der!! De tog så grueligt fejl! :o)

 Billede af min dejlige krydderurtehave! Mmm!!




Som jeg skrev om i sidste indlæg, så havde jeg en craving for salat med mormordressing og så parma skinke og jeg siger jer, det smagte FANTASTISK!! Sådan noget grillet parma skinke til den salat var bare gude skøn! Det skal dog sige at ja, det går hurtigt, når sådan noget parma skal grilles! Hehe, så ja, den første pakke røg i skraldespanden, men er det ikke det man siger, at øvelse gør mester! :o)

Billedet her er fra torsdag aften! Der var simpelthen så dejligt et vejr! Så den stod på forret, hovedret og dessert senere på aftenen!  Og så en buket blomster plukket ude i haven!

 Desserten! Ja, det var vanilieis med brownie stykker i, guf, chokolade sovs og chokoladedrys! MUMS!!
 Fredag aften stod den på gril igen! Denne gang blev det hjemmelavede burgere! Yummy! Og hvad er bedre end en iskold New Castle Ale!
 Salaten er fra vores egen have og det smager bare bedre når man spiser sit eget!



Lørdag til frokost havde jeg lige en craving igen, men denne gang var det hjemmelavet bruschetta! Og de blev skisme gode! Den ene slags er bare med en tomatsauce m. hvidløg og mozarella ost, den anden slags var med tomatsauce mozarella og parma skinke, den 3 slags var med tomatsauce krydret oksekød i fine skiver og så feta! Deliscious

Før en tur i ovnen!

Efter en tur i ovnen! Mmm! Jeg får helt lyst til det igen!!


Lørdag aften kørte vi en af Kenneth's kollegaer og hendes mand til Skive Beach party ud til deres båd i havnen og vi blev inviteret med derned! Det var simpelthen bare så super hyggeligt! Og det at sidde i deres båd og så se fyrværkeriet og så sidde med et glas iskoldt hvidvin! Det var bare så fantastisk!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar