søndag den 8. august 2010

Filmnørden i mig og hvad jeg vil anbefale lige pt.

Ja, jeg kan jo ligeså godt gå til bekendelse! Jeg er filmnørd med meget store bogstaver!

Jeg så i onsdags The Sorcerer's Apprentice, den var nu okay, men altså ikke en film, man behøver at se i biografen.

Nej, så vil jeg HELT klart anbefale jer at se She's Out of my league! Hold nu op hvor er den bare sjov!

Hvis man godt vil se en god film med en mening, så skal i tage og få set filmen To save a life. Den er med forholdsvis ukendte skuespillere, men en fantastisk film, som skildre hvordan verden, mennesker, unge er mod hinanden! Det er en film som jeg syntes, at alle unge i folkeskoler og videre gående uddannelser, ja alle burde se, for den give et indblik i, hvor langt andre mennesker kan drive et menneske ud og hvad følgerne kan blive!


Og ja, Sandra Bullocks film The Blind Side! ELSKER den! Fantastisk andet kan jeg ikke sige! Den Oscar hun fik for filmen var fuldt ud fortjent!

Nu vil jeg hen og være lidt kreativ!

Med venlig hilsen

Frk. Toft

Ingen kommentarer:

Send en kommentar