fredag den 20. august 2010

What nice Tim Holz candy! Super candy!

Hi everyone!

I just found this blog Stacy with amazing candy with Tim Holz items and I must say! Me like! I would really love to win this! I never win, so this would be amazing! So keep your fingers crossed!

Hugs Mie

Hejsa allesammen

Jeg faldte lige over denne blog Stacy som har en super fantastisk candy ligenu med ting af Tim Holz! Virkelig lækker. Den ville jeg gerne vinde! Jeg vinder aldrig, så dette ville være fedt. Så kryds jeres fingre for mig!

Knus Mie

4 kommentarer:

  1. Hej Mie :)
    Tusind tak for din søde hilsen på min blog, sorry at jeg først vender tilbage nu, men sommeren har været hektisk og jeg døjer med en del sygdom, og derfor er min blog heller ikke blevet opdateret i laaaang tid.
    Spændende blog du har fået, jeg har allerede tilføjet dig på bloglines.com lister, den er rigtig god til at holde styr på de forskellige blogs fordi der kan oprettes kategorier, alt efter emner mm.
    Hav det rigtig godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    Ps. LO = Lay Out

    SvarSlet
  2. Hejsa Dorthe!

    Det er helt iorden! Kender det alt for godt det med at være syg! Hvad er det for noget det der bloglines.com jeg kan ikke helt hitte ud af det! :o)

    Hehe

    Knus Mie

    SvarSlet
  3. Thanks for visiting my blog. ^^

    The butterfly stamp was I bought in www.twopeasinabucket.com. I bought digital stamp HA-Winged Friend. Then I colored use ink.

    SvarSlet
  4. Hello again Mie.. ;)

    Here is the link where I bought the digi butterfly http://www.twopeasinabucket.com/shop/hero-arts/86997-digikit-ha-winged-friends/?filters=digital-kits%2Fhero-arts

    They're in USA, but if you buy the digi stamp, you don't must pay for the tax, because they will send the digi through your email. It's so simple and so fun

    Thanks to be my blog follower ^^

    SvarSlet