tirsdag den 31. august 2010

Så er der ved at være liv igen!

Hej med jer!

Ja, jeg har som sagt ikke lige fået skrevet så meget pga. jeg kom til skade med min venstre hånd i fredags, men det går allerede bedre med den, så i aften skal stå i kreativitetens tegn og jeg glæder mig, for jeg skal igang med at lave min "Frk Toft's Skitsebog" så jeg kan få alle de kreative ting/idéer ud på papir! Jeg fik idéen takket være nogle søde piger jeg mødte i søndags for første gang, nemlig Kjellerup ScrapChicks! Der var der nemlig en sød pige som hedder Stine, der sagde, at jeg kunne lave sådan en. I kan finde hendes blog her Fru Maansen
Så det er mit næste projekt! :o) Og jeg glæder mig!

Knus Mie

Hi everyone

It's been a while! But I'm back now and tonight I'm going to be creative! I'm going to make my own "Frk. Toft's Sketchbook" So I can get all of my ideas out of my head! And I'm so exited! :o)
So that's my next project!

Hugs Mie

2 kommentarer:

  1. Hej Mie :-)

    Tak for de søde ord! Hvad købte du i dag på husflidsmessen?

    SES

    SvarSlet
  2. Hejsa Stine!

    Uha hvad jeg har købt! Det er vist ligefør det er lettere og sige hvad jeg ikke fik købt! Haha!
    Ej, jeg fik købt noget glimmermist, som jeg vil prøve, men det driller lidt.
    Så har jeg købt en masse forskellige "papirer", papirsblomster, stempelpuder, opbevaringsæsker, brads osv. Jeg har ikke helt et overblik over det endnu! Hehe
    Hvad fik du købt på messen? *ss*

    SvarSlet