mandag den 23. august 2010

Genbrugsforretninger!

Hej med jer!

Så er det igen blevet hverdag og jeg har for første gang i næsten en uge været ude af sengen! Det har godt nok holdt hårdt det her mavehalløj vi begge to har haft os!
Så jeg var lige et smut forbi en af mine ynglingsgenbrugsbutikker her i Viborg på vej fra arbejder idag! Og jeg må sige at jeg fik gjort nogle super køb idag for en sølle 20er!! Sætter billeder ind af det senere idag!
Ellers har jeg været ude og købe noget decoupage lak, ikke fordi jeg helt ved hvad jeg skal bruge det til endnu, men jeg har sådan overvejet at deltage i en vintage konkurrence, så må vi jo bare se, hvad de siger til det!
For hvad er vintage egentligt i grunden? Og hvem bestemmer at noget er vintage og andet ikke er! :o)

Knus Mie

Hi everyone!

It's been a rough week being sick and all, but today for the first time I was at work again and it was great!
On my way home I stopped at my favorite drift store and found a lot of good things and the best of it all, it's just so darn cheap!!  I'll maybe put some pictures op later on.

Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar