torsdag den 19. august 2010

Syg! ØV!

Hej allesammen!

Ja, jeg havde sådan glædet mig at skulle afsted idag, da jeg er begyndt med noget nyt! Nemlig at gå at pakke en masse hobbyartikler til butikkerne ned/ordre! Det er så fedt er gå i blandt 25.000 forskellige hobbyartikler og samle inspiration! Meeeeeeeeeeen nej, jeg har sammen med min kæreste været sådan lidt utilpas/funky i kroppen de sidste par dage og det kulminerede idag. Vi var begge taget afsted hver vores arbejde, bare for at blive sendt hjem igen! Jeg måtte knapt nok komme inden for døren, hvilket er forståeligt nok, så ja, nu ligger vi under hver vores dynen og skal snart slås om fjernbetjeningen og inden længe er det nok badeværelset! Hehe

Ja, hvad kan jeg sige, man er sgu nødt til at have lidt humor i sådan en situation! Har før været indlagt pga sådan en tur, så nu er vi lige ekstra opmærksomme!

Håber i alle får en super dag! Jeg vil pleje min syge krop, men ristet toast og saftevand!


Knus Mie

Hi all

I'm sick! So no blogging today!

2 kommentarer:

  1. Hej Mie.
    Rigtig god bedring. Selvfølgelig er du med i lodtrækningen om min candy! Og dejligt med besøg på bloggen og søde kommentarer. Me like ;)

    SvarSlet