fredag den 13. august 2010

Juhuuuuuuuuuuuuuuu min første læser!

Hejsa allesammen!

Sikke en fantastisk overraskelse der ventede mig, da jeg kom hjem idag! Jeg har fået min første faste læser! Det er stort for mig, så det tror jeg da lige skal fejres med et glas fantastisk vin i aften! Siger tusinde tusinde tak og bukker og nejer ærbødigt overfor Maria. Tag et smut forbi hendes blog! I bliver skam ikke skuffet! :o)

Knus Mie



Hi everyone!

What a great surprise that waited for me when I got home today! I have gotten my FIRST reader! That's huge for me, so I think I'm going to celibrate it with a good glass of wine tonight. I say thank you very much and I bow humble to Maria. Take a trip around her blog. You wont be disapointed! :o)

Hugs Mie

1 kommentar:

  1. Det glæder mig at være din første faste læser :-) Håber du med tiden får mange flere :-)

    SvarSlet