fredag den 20. august 2010

Gamle billeder som jeg ikke var tilfreds med!

Hej med jer!

Ja, når man nu alligevel ligger på sofaen under dynen, så kan man jo ligeså godt kigge alt igennem på sin computer! Jeg fandt frem til nogle gamle billeder, som jeg har lavet, som jeg ikke var helt tilfreds med og som så blev shippet op til min mor i Nordjylland, da hun syntes det var rigtig fine!
Selve fotografierne, som også er brugt er nogle jeg tog på vores tur til Australien/NZ i 2008.
Hmm, skal engang have lavet en scrapbog om turen, men altså det tager noget tid og komme igennem et par tusinde billeder, jeg har faktisk slet ikke haft overskud til at se dem endnu, så jeg har noget tilgode! Hehe

Billede 1.  Ja, jeg var selv vild med farverne, men det var kæresten ikke, så ja, min mor var også vild med farverne, så har lavet nogle andre som matcher til.

Billede 2. Ja, elsker blomsten, men ja, der er bare et eller andet, som ja, jeg er ikke selv tilfreds med det, men afsted til min mor!

Billede 3. Ja, jeg ville jo bare have haft malet hvidt rundt om fuglene, da de har sådan nogle fantastiske farver, men min kæreste syntes der skulle noget om, MEN NEJ, jeg skal lære og lytte til mig selv, for det føltes helt forkert og min kæreste sagde også bagefter, at jeg havde ret det skulle bare have været hvidt, så hvad kan man lære af det! Lyt IKKE til manden, når det gælder ens kreativitet, de kan ikke altid se helheden! Hehe
Det skulle have været smidt ud, men min mor ville have det! Hehe

Knus Mie




Hi everyone!

What can I say! I'm home sick AGAIN! So what better opportunity to go through everything on my computer. I found some old pictures I made, that I wasn't so happy about, so my mom got them! All the pictures that's used is some I took on our trip to Aus-NZ i 2008

1. First picture! I love the colours - my boyfriend didn't so of to mom with it. I have later on made some more paintings for her i the same colours.

2. I love the flower, but something felt "off". Didn't like it, so of to mom aswell

3. I wanted this to have been white around the birds, but my boyfriend said, no somethings missing- you need colour! But he was way of base here! And he admitted it and said he was wrong! Afterwards!!!

Hugs Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar