torsdag den 31. marts 2011

Genbrug!

Hej med jer

Jeg var lige et smut med min mor nede i den lokale genbrug idag og HALLO!! Sikke nogle fund jeg gjorde. Jeg kan desværre ikke lige tage billeder af dem nu, men det kommer nok. Jeg fandt 2 duge i batik farvet stof, som da skal klippes i stykker og laves en taske og patchwork af. Jeg fandt også nogle lækre sengesæt i efterårs grønne toner med små blomster, det skal da også lige laves til noget andet. Jeg fandt nogle små lommetørklæder, som skal bruges til et eller andet, fedt retro slips her tænker jeg at det kunne være genialt som en hank til en taske. Tingene kostede jo INGENTING, for de havde udsalg, så der var lige 50 % på det hele! Det er altid skønt at komme herop og kigge i genbrugs butikkerne. Dem som er hjemme i Viborg de bliver jo hurtigt tømt for alt af de studerende, som er ved at uddanne sig indenfor design.
Jeg var også nede i den lokale stofbutik, men altså, hvem siger, at patchwork absolute skal laves i sådan nogle dødkedelige farver,  der bare er så mørke. Jeg syntes, at det er en skam, så jeg købte ikke noget i den butik andet end et par ugle knapper,  kun ET bundt garn, da jeg fandt ud af, at de ville have 65 kr for et bundt!! Seriøst jeg troede hun havde spist søm, så jeg sagde med det samme det kunne hun sgu godt glemme alt om, så jeg valgte kun at købe en og så vil jeg hækle lidt blomster af det.  Det sidste jeg købte derinde var mørkegrøn babyfløjl  jeg vil bruge lidt af i et tørklæde.

Ligenu sidder jeg som og skrier her, men ellers er jeg ved at kigge mange af mine gamle ting igennem! Det er lidt sjovt!

Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar