tirsdag den 15. marts 2011

Kort blokering! Hjælp!

Hejsa allesammen!


Ja, som oversigten siger, så har jeg blokering i det kreative, når det gælder kort! Jeg kan ikke blive tilfreds, synes det ser ud som noget rod - jeg er perfektionist og ja, jeg føler bare ikke at det jeg sidder og laver er godt nok!
Hvad gør i når i har problemer med det?

Nu uploader jeg billeder af det som ligger på mit bord!

ROD lavet i frustration igår
Hjemmelavet papir! Hvad kan jeg komme på?
Syntes der mangler noget! Jeg ikke tilfreds
Den midterste er den første jeg lavede dvs. min skab til at kigge efter. De andre 2 ja- ikke tilfreds. Der mangler noget på den med sommerfuglene 
Pas - er helt blank
Lavet i frustration igår - kan ikke komme videre
Barnligt - syntes ja, ikke tilfreds
Hvad ville i gøre ved sådan nogle?
Lavet i frustration - hvad mangler det?
Så ja, som i kan se! Jeg har simpelthen en blokering! Jeg kan ikke komme videre. Mit hovede er fyldt med ting, men kan ikke få det ud og ja, jeg er frustreret.

What can I do! My head is blocked! I can get the creative things out of my head! I'm not satisfied with the things I do! The pictures up above is some things that's on my table and I'm not happy with them! It's crap - I'm a perfectionist and this is just garbage! What do you do when you get things out!

1 kommentar:

  1. Hvad med at mødes med en anden scrapper? tag tingene med hvis det er hos hende. (hvis det er kan du finde mig på tsc) Jeg kan godt forstå din fustration :o) hader også selv at køre fast. Ellers tag en tur forbi pips blog, du kan finde hende på min blog liste. Hun laver utrolig flotte kort...

    SvarSlet